2011. december 10., szombat

Egy kis tesztkör

Végre összeálltak a dolgok, időjárás, szabadidő, technika, így rakhattunk egy lájtosat délután. A szokásos egy órás pályán menteünk. Berva - bánya - Les rét - Almár - Felnémet. A tüdő nyúllott rendesen, a comb is dolgozott. sok volt a kihagyás. De lesz ez még így se :( Az új kerekek merevek, erőssek, könnyebbek. Az áttételeket nem próbáltam végig, de más, mint az előző. Kell egy kiadós terep, hogy tesztelni lehessen az egész technikát. Almárnak lefelé meg - meg engedtem, de közben rángattama  féket, hogy vasalódjon. Be kell kopniuk, mert a fék hatás egyenlőre nudli. A hátsó már kezd alakulni, de szerintem, mindkettő csak tavasszal fog bekopni igazán. Fázni nem fáztam, a lában is jól érezte magát az új BBB Heavy Duty kamásliban. Visszaérve még gurultam egyet a városban, mert elhatároztam hogy ma addig nem jövök haza míg az órá el nem éri a 3000 km-es állát. Megtörtént. Így nagyvonalakban az idén kb 2000 km-nél járok, ami fele csak a tervezett 4000-nek :( Na sebaj, majd jövőre.


A teljesítmények: max: 40.7 km/h, átlag: 18.5 km/h, táv: 25.83 km, nyeregben töltött idő: 1:23:48

Nincsenek megjegyzések: