2011. április 17., vasárnap

Egy bringamentes hétvége, vagy mégsem?

Ezt a hétvégét anyóséknál töltöttük, ahová szoktam vinni bringát is. Most nem vittem, mert hogy ezen a hétvégén pihenek. A szombat eme elgondolás jegyében telt el, míg estefelé egyik sporttárs meg nem csörgött, hogy vasárnap bájkolás lesz. Szavaival élve: Megrakunk egy hegyet.  :) Pici elmém fel is villanyozódott. Vasárnap a reggeli kávé, majd a 20 centis füstölt kolbász elfogyasztása után kocsiba ültem, s hazajöttem, mert hát a bájk az itthon figyelt. Öltözés, kis izotóniás, pakolás, lánc olajozás, indulás a szokásos találkahelyre. Négyen vágtunk neki a Bükknek. Tárkányig aszfalt, majd Oldalvölgy patakátkelés, mászóka, irány a Völgyfő - ház.  Völgyfő - háztól kis lájtos DHzás lefelé a Török úton, Várkutat megcélozva. Aztán mászóka, tolóka, pihike. Majd kis DH, mászóka, a Kőbánya lápán a régi DH pályán le a Tűáltoshoz. Na ez a szakasz durva volt. Egy sárban hempergéssel indítottam, majd vad lejtőzés, sziklákon, gyökereken, zabszemen. :) Turisták kerülgetése. Megérkeztünk Tárkányba az Imó-kői üdülőhöz, majd innen 300 m aszfalt után ismét be az erdőbe s kis csapatás le a tóig. A tótól már kerékpár úton jöttünk haza. Kellemes kis lájtos túra volt.

Képek, most a tempó feszítettsége miatt nem készültek :)

A teljesítmények: max: 43.9 km/h, átlag: 17.7 km/h, táv: 34.64 km, idő: 1:57:11, borulás: 1.5 :)

2 megjegyzés:

Fernel írta...

Hahó! Föld hívja Marsot!
Mivel én a helyneveket erre felé nem ismerem, csak mindig az orrom után megyek, csinálhatnál nekem egy mondjuk Google-ből kivágott, bejelölt térképet:D
Remélem, nyáron is megtartod a túrázási szokásaidat, addig jöhetnél gombaismereti leckéket venni :D Akkor meg két legyet ütnél egy csapásra.

piszta írta...

Tekerve nem lehet gombázni. :)
Sajna én sem ismerem a Bükköt, de akikkel megyek azok annál jobban, s így figyelek mindenre. Meghát van térképem :)