2011. augusztus 27., szombat

Edzőtáborozás

Mátra Maratonra készülve úgy alakult a dolog, hogy ma "edzőtáborban" vehettem részt. :)
A tábor programja a következő képen alakult: Utazás egyénileg, tetőbontás, sörözés, vakolat verés, ebéd, falbontás, bicikli karbantartás, vacsora, mentális felkészülés. :)
Testileg ki vagyok fáradva a 3 hetes véget nem érő lakásfelújítás és egy napos intenzív edzőtábor után. Mentálisan "rendben" vagyok. Szóval jöhet a holnapi maraton. Úgy érzem bőven elég lesz most a rövid táv.

2 megjegyzés:

Fernel írta...

Mivan?
Ezt most nem vágom.

Ja, hogy holnap maraton!
Idényzáró :D
Porzik az erdő, légy óvatos.

Szurkolok!
nem tudom mostanában mi van ezzel a qrva bloggerrel, azt mondja, jelöljek ki egy profilt. Mindeközben be vagyok jelentkezve, és mégse ismer fel.
Fernel vagyok

Fernel írta...

dögöljön meg a blogmoci