2012. március 30., péntek

Bükk Maraton páylabejárás kicsit másképp ...

Vasárnapra összeszerveztünk egy bájkolást a bükk maraton rövidtáv bejárására. A megmozduláson Józsi barát, Vik és jómagam vettünk részt.
A szokásos 10 óra indulás után kicsit fesztítettebb tempóban nyomtuk a tárkányi tóig. Itt kis pihenés, majd hajtás tovább az erdő irányába.
A tempót itt már Vik kezdte diktálni, szinte nyélen tolta a merev vázast. Néha beiktattunk pár perces pihenőket, mert hirtelen kemény volt ez a tempó.
Már - már versenybe illő volt. :) A tetőn 8 km-nél kis pihi, hami, pisi ez az, aztán lejtőzés a Mész - völgyi elágazóig. Igen a Mész - völgy, számomra a mumus. Mondtam magambe de jó lenne legyőzni s egy fenékkel végig nyomni. Vik itt is oylan diktált kifelé, hogy inkább hagytuk is, hadd élje ki e perverziójat. Majd lesz ennek böjtje. :) Józsi baráttal kicsit szolidabb tempóban de raktuk a "pályát", amíg bírtuk szusszal, de az elfogyott. Előbb Józsi oldott le majd kb 5,69 méter után az én hátsóm kipörgöt, így én is tolósra vettem. Majd kis normalizálódás után újra nyeregbe gyűrtük tovább, moindaddig míg Józsi megnem állt előttem, s le nem kellett lépnem. Így lett 3 fenekes a Mész-völgy. Vik már majdnem unatkozott mire mi felértünk. Kis csoki, aztán tipli lefelé a Kálmánhegyin. Bő 2 km után letértünk ról a zöld minusz irányába. Itt jött egy jó kis technikás rész, csiki csukikkal, pár komiszabb lejtővel. Mikor már az élvezet a teőfokára hágott volna, akkor csak szusz. Igen-igen a szokásos Józsi defekt. 
Kerékcsere, verejték csavarás :)
Na akkor pihi, szerelés, pózolás, stb. :) Majd a 10 perces kényszer pihenő után kenettünk tovább a Kámánhegyire vissza. Az aszfaltosra leérve jött a böjt. Na nem a húsvéti, hanem a Vik nyélen hajtása ütött vissza. A srác takarékra váltott, s majdhogynem a túlélésért küzdött. :) Vhogy én vettem át a felvezető pozíciót. :) Viszonyélag nyugis tempóban toltuk végig az utat, míg, mig ... míg .....
Nyomatom lefelé a "célegyeneshez" közeledve, smintegy 5-6 km-re tőle, nézek hátra sehol senki. Megfordultam, visszatkeretm, hogy na mitörtént vót? Józsi barát arca mindent elárult. IGen újabb defeket. Az új Schwalbee Smart Sam menti meg ettől az átoktól. Defekt szerelés elmaradt, rápumpált, s tökös gyerek módjára állva tekerte le az etapot. Mese nincs a Sport büfébe be kell iktatni egy pumpálást. Magunkba is bepumpáltunk egy sört, a gumiba meg levegőt. Aszfalton szépen hazacsorogtunk.
Rám még várt kis Hajdúhegyes bringázás, ugyanis a kölöknek oviba lapos tojás alakú kavicsot kellett vinni, s azt láttam arra egy kapubeállóban. Hajdúhegyet megraktam, kavicsot végülis komaasszonytól gyűjtöttem be a járdájuk mellől, majd szépen hazagurultam. Igazán jól esett ez a kis levezetés. A vége nekem 68 km lett, bő 20as átlaggal, szűk 50es maxxal. (táblázat később)

Nincsenek megjegyzések: