2011. március 23., szerda

Tavaszfaltolás

Két hétnyi gyengélkedés után, ma ismételtem szimbiózisba tudtam kerülni a Kockával. Még a múltkori bükki veretés után beígértem neki egy csutakolást, hát ez csak most érkezett el. Délelőtt elgurultam a mosóba s alaposan meggőzborotváltam minden porcikáját. Aztán egy rövid kis "üzleti" kitérő után, úgy döntöttem hogy Egerszalók felé veszem az irányt. Az idő gyönyörű volt. Verőfényes napsütés, s félúton végig szembe szél. Ez utóbbi valahogy nem hiányzott az életemből. :) 
Ilyen táblából volt egy pár :)
Na de sebaj, így nehezített pályán tekertem. Ha már nincs terep, csak aszfalt, akkor az legyen picit nehezebb. :) Valahogy így gondolhatták odafenn. Az új demjéni úton indultam Szalók felé. Szembe szélben, laposon kb egy 25-ös tempót tekertem, mikor két országútis frankón eldöngetett mellettem, s mintha csak álltam volna úgy ott hagytak. 
Hm nem egy kategória vagyunk gondolattal zártam rövidre magamban a dolgot. A demjéni kereszteződéshez érve Szalók felé fordulva céloztam meg Egert. További kanyargós, picit mászós monoton aszfalt után Egerbe érve már csak egy laza városi krúzolás következett. :) (ez picit lehúzta az átlagot)


A teljesítmények: max: 46.2 km/h, átlag: 20.2 km/h, táv: 28.22 km, idő: 1:23:48 

Nincsenek megjegyzések: