2011. március 9., szerda

Újratöltődés, avagy egy délután a privát játszótéren

Csodálatos nap volt ma. A levegő kellemes volt, a nap gyönyörűen sütött. Délelőtt ügyes - bajos dolgaimat intéztem a városban, s természetesen a Kockával mentem. Kb egy 13 km ugrott bele. Délkörül hazaértem, az arcomba lapátoltam egy tányér levest, majd lekísértem egy kávéval. A napsugarak csalogattak a szabadba. Ismét harci díszbe bújtam, zsákom megtöltöttem vízzel, s nyergeltem. Irány a Bükk.
Privát játszótér
Az Omya kőbányát vettem célba. Innen egész hosszan aszfaltos út vezet az erdőben. - Mondjuk ahhoz, hogy eljussak az erdőig közel 8 km-t kellet tekerni.- Az erdőben egy idő után az aszfalt murvára váltott, s "kellemesen" rázta az ülepem. 
Irányba
Megkezdődött a közép tányéros "mászás" , mely tartott körülbelül egészen a 20as kilométeróra állásomig. A nap gyönyörűen sütött, meleg volt. Jó levegő, madárcsicsergés, előttem elszaladó róka, természet lágy öle. Mi kell ennél több? :) Útközben többször megálltam pihenni, nézelődni, élvezni a csendet. Féltávtól a mászásból gurulás lett. Lefelé lehetett száguldani, eléggé tűrhető volt az út. Sár csak néhol volt, de azokat persze nem lehetett kikerülni. Lefelé haladva a nap sugarai már nem csiklandozták száguldozó, aerodinamikailag kis ellenállási tényezővel rendelkező testem. Sok helyen még hó is volt, sőt egy helyen egy sodrós kanyarban tükörjég borította az utat. Eléggé fázós volt már itt a menet. 
Panoráma
Elég magasan már
Kb még félútnál eléggé elfogytak a tartalékaim, s nem volt nálam semmi energia pótló rágni való. A lábújaim zsibbadtak, még mindig nem jó a patent beállítás. :(  30 km környékén értem be Felsőtárkányba, ahol a legelső boltba berongyoltam egy kis csokiért. Hát mit ne mondjak, nagyon jól esett. Egy aszfaltos 10est lenyomva otthon is voltam. Fáradtam, meggyötörten, éhesen estem bele a fotelomba, s letoltam a torkomon egy hatalmas adag tésztát vadassal. :P Holnapra kiderül, hogy a nem létező izmaim fognak-e lázadni :)
A drótszamárnak is jövök egy csutakolással.
A teljesítmények: max: 39.4 km/h, átlag: 18.8 km/h, táv: 37.98 km, idő: 2:00:47 

Nincsenek megjegyzések: