2011. március 31., csütörtök

Túlértékelt Én ...

Már napok óta vártam az alkalmat, hogy a bolygók és a csillagok állása kedvező legyen, a napsugarai megfelelő szögből nyaldossák a sisakomat. A mai nap jött el ez alkalom. Reggel gyors bootolás után Bencét elvittem bölcsibe, majd itthon kávézás és fészbukolás közben lelkiekben rákészültem a mai kanyarra. Gyors leltárt tartottam a hátizsákomba, feltöltöttem a tasakom vízzel, harcidíszbe vágtam magam és a Kockát kigurítottam a boxból. Az útiterv Felsőtárkány - Bükkzsérc - Noszvaj - Eger volt. 
Itatás :)
Tárkányi tóig elég jó tempót tudtam most menni, jók voltak a légáramlatok. :) Ott kis hal kukkolás, egy cerbona aztán az erdőszélén, fák között GO tovább. Kb 3 km után elértem az aszfaltos erdei utat ami Bükkzsércre visz át. Itt hosszas mászás következett, miközben a nap sisakon keresztül is szurkálta a fejemet. Lüktet is most kellőképpen a fejem. 
Nézz az égre
Egy Büdös - kúti tetőn egy tisztáson nézelődtem, mikor is sikerült egyet borulnom - a cipő ki nem patentolás miatt. A jobb combomon tenyérnyi zúzódás. Kíváncsi vagyok hétvégére milyen színben fog pompázni. Innen kiadós aszfaltos lejtőzés következett egészen Bükkzsércig. A mai max sebességemet itt sikerült elérni. :) Bükkzsércre beérve az Egri úton megtámadtam a határt, s a piros biciklis turista utat. De ez annyira rossz minőségű volt még most így kora tavasszal, hogy más irányba kellett vennem az irányt. Na az sem volt sokkal jobb. De pár kilométer tekerés, mászás, tolás, és némi láb iszappakolás után megpillantottam Noszvaj kontúrjait. Hurrá. :) Innen már aszfalton toltam hazáig. Noszvaj végén még kis pihi és cerbona, majd adjad neki. Mire hazaértem már elég zombi voltam, hisz az egész napi energiámat a reggeli kávé és 3 cerbona szolgáltatta. Soha többé ekkora tekerés reggeli nélkül!!! 
Bencéért bringával akartam menni a bölcsibe, de hát autóval mentem. :) Kellőképpen hulla lettem. :(

A teljesítmények: max: 53.7 km/h, átlag: 18.8 km/h, táv: 45.65 km, idő: 2:25:25, borulás: 1 :)

4 megjegyzés:

Fernel írta...

Ki kellene téged képezni, gombaismeretből, aztán megbízható infókkal szolgálnál, hogy merre tanyázik a medve és a róka :D

piszta írta...

multkor átszaladt előttem egy róka, medvével nem szeretnék találkozni. :)

Fernel írta...

Vargánya- némely helyeken medvegombának is hívják- meg rókagomba, Teee!

piszta írta...

goomba, goomba lehszedhlek :)