2012. május 10., csütörtök

Tisza-tó Maraton

Vasárnap került megrendezésre az V. Intersport tour de Tisza-tó. Tavaly már voltam ezen a sík aszfaltos maratonon. Idei cél a tavalyi időn történő javítás volt. Minimum 10 percet akartam javítani tavalyi 2:29:31-es időmön. Röviden és tömören: Nem jött össze! :( Erőnlétileg is mentálisan késznek éreztem magam. Józsi barátékkal és asszony pajtással 8 óra után indultunk el Tiszafüredre. Egy óra alatt ott is voltunk. Rajtszám, chip átvétel, öltözés. timi felbiggyesztette hátamra a 82-es számot. A rajthoz időben beálltunk, hogy ne kerüljünk hátra, kevesebb embert kelljen megelőzni. :) 10:50-kor eldördült a rajtpisztoly. A pulzusom hamar felszökött, az adrenalin szerteszét áramlótt testemben. Lámbai nem nagyon akartak pörögni. Nehezen indult meg. A mezőny a 33-as úton Poroszlóig nagyjából együtt haladt. Az éles rajt itt következett be a gátra ráfordulva. Éreztem, hogy itt gondok lesznek, nem pörög úgy a lábam, ahogy kellene. Próbáltam emelni a tempót a szembeszél ellenére. 29-es átlagot sikerült hoznom egészen 21.4 km távig, ahol is az első kerékből meglépett a levegő. Na ekkor durrant el az agyam. Sosem volt még semmilyen technikai hibám, defektem meg főleg nem. Így ebből kifolyólag nem is vagyok túl rutinos ennek gyors megeszközölésében. /Gyakorolni fogok itthon :)/ Bő 10 percet tököltem el a belsőcserével, s a perem egy helyen be sem ült a helyére, így a további 45 km kicsit lovaglós érzéses volt. :) Defekt után kicsit kedve szegetten indultam tovább. Volt bennem kicsi félsz, hogy a perem vhol kicsípi a belsőt, s akkor tili-toli, mert se másik belső se folt. De szerencsére nem volt semmi gond. A 29es átlagot tudtam hozni továbbra is. Kiskörénél a frissítőnél 3 szem szőlőcukor s tipli tovább. Innen szerencsére félig hátatfordítottunk a szélnek, s mintha jobban gurult volna a bringa. Az ülőszervem ekkor már nem érezte magát olyan jól a nyeregben, dehát a fele még hátra volt. Az időt nézve tisztában voltam vele, hogy a nem sikerül javítanom a tavalyi időmön. Az utolsó 10 km-t próbáltam jobban, izomból tolni, többé kevésbé sikerült is. Az utolsó 2 km-en sikerült közel 40es tempóval nyomni. De ez is kevés volt a sikeres teljesítéshez. Kb 20 másodperccel futottam rosszabb időt, mint tavaly. Sőt nettó időben pár másodperccel jobbat is mert most közelebb voltam a rajtvonalhoz. Ez kicsit javított a kedvemen. Ha nincs a defekt megvan a 10 perc. Na sebaj majd jövőre.
Célban

1 megjegyzés:

Fernel írta...

Na, bakker, szegény embert ág is húzza!
Helyett gumidefekt. Mondjuk a jobbik fajtából :D

Szuper, végre nem akar cicának nézni, és beenged :DDD