2011. február 24., csütörtök

Egy picit a fékről most...

A Shimano Deore XT 775 fékekről lehetett az utóbbi időben hideget meleget olvasni, hallani. Ezek után én is picit majrésan indultam neki a biznisznek, nehogy beleshoppingoljak. Jól körbegugliztam a dolgot, s azt sikerült megvennem amit kellett. De ettől függetlenül bennem volt a para, hogy fázós lesz a fék, azaz röpködő mínuszokban a dugattyú mellett elengedi a fékfolyadékot. Szerencsére ez nem fázós fajtából való. Ma is elég zimás időben tekertem már hazafelé, s hát mivel városon keresztül jöttem a birka népek miatt elég sűrűn kellett rángatnom a fékkarokat. Abszolute nem tapasztaltam, a fékkarok felkeményedését, a fékerő csökkenését. Most már az első fék sem levegős, brutál a fékhatás. Fog, mint a ződfesték :)
Hétvégére kis finom állingatást tervezek váltóilag, cipőileg. 
A rövidebb monoblokk miatt kisebb a Q-faktor, s ezáltal picit kifelé próbálom fordítani a bokáimat ami elég kényelmetlen. Szóval próbálom majd megtalálni a helyes beállítást, hogy a lépőim is jól érezzék magukat, s ne csak a z ülőkém kerüljön eufórikus állapotba a kényelemtől . Az első váltó beállítása sem a legjobb, dolgozom azon is picit, de igazán csak egy váltó upgrade fogja megoldani majd.

2 megjegyzés:

Fernel írta...

:D
Faca lett!

piszta írta...

örülök neki hogy elnyerte tetszésedet :)