2011. február 4., péntek

Hogyan is kezdődött...

Hogyan is jött ez az egész nekem? A mozgás igényem kezdett megnövekedni így 30-on túl :) Májusban elhatároztam hogy veszek egy bicajt amivel a fiamat tudom vinni biciklizni. Ez meg is történt, s vettem egy Caprine GreenWay-t, aki a ZöldSárkány nevet viseli.
Biciklizgettünk Bence fiammal, s mind ketten nagyon élveztük. Egyedül is elindultam egyre nagyobb távokra, kezdetben 10-20 kmeket tekertem, majd ebből egy-kettőre 40-50 kmek lettek. Eleinte csak aszfalton tekeregtem, majd egyre többször kimentem terepre a Bükkbe. S ekkor jött a "szerelem". Egyre többet tekertem, s többet akartam magamról. Beljebb-beljebb merészkedtem az erdőbe... Minden percét élveztem a bicajozásoknak. De egy kiadósabb bükki veretés után jött a keserű megvilágosodás, hogy hoppá hoppá ez a bringa bizony nem erre való. Elkezdtem bújni a netet, hogy akkor mit is kéne tenni. Kíváncsiságból beugrottam egy bicós boltba, ahol szerencsémre egy kedvező ajánlattal rukkoltak elő. Egy Cube Analog 2010 -et tudtam megvenni alkalmi áron.
A fekete lovag így került a házhoz :)
Ezzel a bringával a terep biciklizés egy új dimenziója nyílt meg a számomra, s ekkor jött az elhatározás, hogy 2011-ben bizony végig csinálom a Top Maraton sorozat rövid vagy közép távjait.

1 megjegyzés:

Fernel írta...

Basszus, nincs jobb dolgod?
Ja, ez volt a poén!
Amúgy. Tecc!