2011. február 7., hétfő

Első tesztkörök...

Gyönyörű bringás idő volt ma. Így hát kedvesem "unszolására" délután nyeregbe is pattantam. Dilemmáztam, hogy a Zöldséggel menjek-e gurulni egyet vagy a Kockával ejtsem meg az első tesztkört. Izgatott már az SPD kipróbálása is, így hát a Kockára esett a választás. A cipőbe két zoknit vettem, de így is "huzatos" volt :)
Örömmel tapasztaltam, hogy a váltás beállítása jól sikerült, minden fokozta ott van ahol annak lennie kell. A hátsó fék tökéletes, de az első sajna levegős. De ezzel valahol tisztában is voltam. Na sebaj, majd le lesz légtelenítve.
A cipő eddig úgy dokkolt és oldott ahogyan kellett neki, igaz nem volt semmi hirtelen szituáció :) A stoplikon még van mit állítani mert a bal lábam eléggé befelé áll.
Egy szűk 10 km-t tekertem, de nagyon jól esett, így 2 hónapnyi kiesés után. Remélem hamarosan egy kiadósabb erdei tesztre is lesz majd lehetőségem...

Ja és a cipő: Northwave Lizzard


Nincsenek megjegyzések: