2011. február 27., vasárnap

Sárdagasztás :)

A hétvégét párom szüleinél töltöttük. Vittem a Kockát is, hátha az égiek kegyesek lesznek, s lehet gurulódni. A pénteki havazás kedvemet szegte, de azért bizakodtam. Péntek délután még kis váltóhangolás, karbantartás. Szombat reggelre elég hideg volt, nehezen vitt rá a lélek, hogy elgurulódjak. A kora délutáni napsütés viszont felpezsgette a vérem, s pikkpakk harci díszbe vágtam magam. Irány a határ. :) Mire az aszfaltos út végére értem, már akkor úgy néztem ki mint egy malac. Aztán jött a föld út. 
A süppedős sár miatt a cipőt nem mertem becsatolni így elég esetlenül tekertem néha-néha. Hamarosan egy jó kis emelkedővel találtam szembe magamat, ahol a sár miatt inkább tolás volt, mint tekerés. Felértem a tetőre a szőlők közé. 
Napsütés, viszonylag egyenes terep, boldogság. Ez utóbbi kettő azonban nem tartott sokáig. A sár olyan szinten megtapadt a bicón, hogy a kerekek sem fordultak el. Itt több volt a bicó háton cipelés, mit a tekerés. De sebaj ilyen is kell. Nehezített pálya. Pár száz méteres cipelés után az útszélén már volt füves rész ahol lehetett tekerni, így ki is használtam ezt, majd a faluba visszaérve egy aszfaltos körrel levezettem a dagonyázást. Aszfaltos kör végén még úgyéreztem, hogy nem vagyok eléggé sáros, így még lenyomtam egy kis iszapbirkós kört. 
Hazaérve kb másfél órás mosás következett, majd vasárnap kb ugyanennyi karbantartás. 
Alapjában véve kellemes kis tavaszi bemelegítés volt.
16.6 km, 1:04:19 nyeregben töltött idő, 15.4 km/h átlag, 40 km/h max sebesség.




Nincsenek megjegyzések: