2011. július 10., vasárnap

Bükk Maraton rövid táv pályabejárás, vagy még sem, de az biztos....

Erre a vasárnap a Bükk Maraton rövid táv pályájának bejárását terveztem. A nagy melegre való tekintettel korai indulást terveztem, hogy még a böszme meleg előtt letudjam. 7 óra előtt sikerült is elindulnom. 10 kmes bemelegítés tárkányig, itt a tónál kis pihi, hami, szürcsi. Majd indulás a "pályára". Az eleje elég ismerős volt. 10 kmes emelkedő rögtön kezdésnek, majd egy kis köves, vizes, avaros emelkedő a Mellér - völgyön keresztül. Ezt a 3 kmes szakaszt nem igzán szeretem, de durva az emelkedése de még is embert próbáló. Aszfalton kezdődik, s szépen észrevétlenül eltűnik a kereke alól, s kövesbe vált, majd a végén murvásba. Ennek a végén ismét kis pihi, hami, aztán hajtás tovább. Egy kis pihentetős lejtőzgetés következett  a Kálmán - hegyi úton. Pár km gurulás után, amiben azért volt minden a Kálmán - hegyi utat elhagyva zöld jelzésen mentem tovább, s na innen kezdődött a képzavar. Saját tempómban verettem egyet lefelé a felső szénhegyig. Itt egy idős turista pártól kértem útbaigazítást, amit meg is kaptam, de vhogy még sem leletem meg az utam. Több alternatívából válogattam, s úgy éreztem, hogy egyik sem az igazi, vagy elfogyott az út, vagy nagyon rossz minőségű volt. többszöri visszafordulás után elgurult a gyógyszer, s Szarvaskő irányába vettem az irányt. Két hegy - Bárdos lápa - Sáros lápa volt az útvonal. Szép helyeken haladtam el - megérte. Szarvaskő előtt még kis patakátkelés, majd patakban biciklizés. Szarvaskőből piros négyzeten indultam tovább Les - rét irányába. Na itt aztán tényleg volt minden. Egynyomos 2 méteres gazos szlalomozás, nyomvályús mászás, kis gurulás, tolás... minden mi "szem szájnak ingere". Les - rétről kis nyugis gurulás lefelé , itt szembe jött egy sporttárs hasonlóan elgyötört, verejtékes fejjel, mint én. :) Aszfaltos gurulás Berva - bányáig, majd haza. A pálya bejárás félig jött össze, de következő alkalommal fordított irányból a kérdéses képzavaros szakaszt megcsinálom a tisztán látás végett. :)
Kellemesen elfáradtam, rohadt meleg volt. Két kulacs lötty lecsúszott. Sebaj délután a srácokkal majd "kipihenem" magam a strandon.

A teljesítmények: max: 42.2 km/h, átlag: 16.6 km/h, táv: 48.95 km, nyeregben töltött idő: 2:56:36

Nincsenek megjegyzések: