2011. július 15., péntek

Ha már nem ment elölről, próbáljuk hátulról ...

Ez akár egy felnőtt film címe is lehetne, de nem az. :) Vasárnap voltam ugye valami pálya bejárás szerűségen ami nem sikerült, mert eltájékozódtam. Már akkor elhatároztam, hogy a következő alkalommal elindulok a Guba - réttől visszafelé a pályán, addig amíg egy ismerős helyre nem jutok. Na ez volt  a hátulról. :) El is indultam kis mászás, aztán nagyobb, majd kisebb, pár hepe meg hupa aztán ki is kötöttem a Bába - hegyen. Na mondom ez ismerős, vasárnap itt is tanakodtam a sok útból, hogy melyik is kell nekem, hát akkor nem ezt választottam. Itt kis pihike, hamika, pisike, szürcsike. Na nem a pisit. :) Aztán akkor, mivel most meg volt a hátulról, akkor folytathatjuk az elölrőlt. :) Visszadöngettem az aszfaltosig, simán 40 fölé ugrott az óra, s lehetett volna még menni. Innen aszfaltoson spuri tovább, kanyarogva föl majd kanyarogva le egészen a Mellér - völgyig. Na itt megfogtam egy fát és drótkerítést szállító kisteherautót - na hogy engedélyük volt-e az passz. :) Csak az elágazóban tudtam megelőzni. Innen megint 40 fölé kergettem az órát kiélvezve az árnyékos lefelét. Majd pici szolis mászás, s ismét lejtmenet. Ismerős volt a terep így néha jobban jobban elengedtem magam s élvezkedtem a buckákon. Tárkányba beérkezve kis pihi a tónál - ez sosem maradhat ki. Majd bicóúton haza, s egy kis levezetés a középkorivá vált belvárosban. Jó kör volt.

A teljesítmények: max: 46.7 km/h, átlag: 21.1 km/h, táv: 49.28 km, nyeregben töltött idő: 2:19:30

Nincsenek megjegyzések: