2011. július 22., péntek

Na már majdnem jó lett

Ma délután ismét elmenetem pálya bejárni. Az időjárás elég változékony volt, így ragyogó alkalom nyílt arra, hogy belebújhassak új hosszú újjas mezembe. Sikerült is felavatni rögtön, mert volt imait amott kicsike saracska. A bejárásról csak nagy vonalakban írok most. A Mész - völgyben a szokásos tekerek - tolok -tekerek - tolok játék volt. Valamiért engem mindig kikészít az a 3 km. De azzal nyugtattam magam, hogy sokkal többet ültem nyeregben mint legutóbb. :) Egy kis hurkot kihagytam a Kálmán hegyin, előbb fordultam le a zöldre, de sebaj. Mivel ismerős volt a terep a lefeléken jobban mertem menni, a technikás hepés aztán majd hupás részt ami, az ötös elágazástól megy a Guba - réti aszfaltosig - ez kb 10 km - kifejezetten élveztem. A végén még összeszedem magam. :) Az utolsó 5-8 km-re eléggé megfáradtam, szúrt az oldalam, de tekertem amit bírtam. Lesz ez még jobb is. Úgy érzem a versenyen belekalkulálva a "lassú rajtot" - ami a mezőny széthúzásáig tart számomra - illetve a fokozott adrenalint, tudok menni 2 óra alatti időt. Remélem. A teljesítmények most csak a pálya adatait tartalmazzák, az oda s vissza útét nem. Az + 20 km és kb 45 perc.

A teljesítmények: 
max: 45.0 km/h, átlag: 19.8 km/h, táv: 37.14 km, nyeregben töltött idő: 1:52:31

Nincsenek megjegyzések: